Известие

Collapse
No announcement yet.

Висока температура ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
    Ферарист никаква пробка невиждам,къде да я търся???
    Като застанеш срещу радиатора, левия горен ъгъл.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Провери накъде върти перката, да не е вързана от някой пищман майстор наобратно. На алфа не съм го виждал това и не знам дали е възможно, но както знаем човешкия "гений" е способен на всичко.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Като застанеш срещу радиатора, левия горен ъгъл.....
        ... откъм мотора ...

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
          Май ферариста ще се окаже прав за помпата.И при мен при 160 температурата е под 90
          Да то на всички е така, но я в 2 слетобед в жегата карай със 160 да видиш какво става минава 90 без да се замисля
          Затова че според зависи...
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #20
            Със същата Алфа 156/2.0 на дълъг път и в горещо време не може да дигне 90с само на грацко ги прави. Миналия месец сменен термостат.

            Comment


            • #21
              Ферарист и Спечелист това ли е гореспоменатата пробка?Click image for larger version

Name:	SNC00080.jpg
Views:	1
Size:	83.7 Килобайта
ID:	2286280
              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
              Citroen C2 1,6 Sensodrive

              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

              Comment


              • #22
                Тази, която си оградил май е за пълненето на климатика
                Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 18:40.
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                  Ферарист и Спечелист това ли е гореспоменатата пробка?[ATTACH]52254[/ATTACH]
                  На тази снимка не се вижда - наведи се още малко, горе на радиатора, под гредата ...

                  Comment


                  • #24
                    Ами под гредата няма пробка,възможно ли е,например да е сменян радиатора и да няма такава пробка?Или съм за очен лекар?
                    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                    Citroen C2 1,6 Sensodrive

                    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                    Comment


                    • #25
                      Колеги ,тва ли е тая прословута пробка ? Не мога да я развия ,много гадно е натикана на вътре и пластмаста се гъне здраво ,шубе ме е да я напъна с клещите.
                      Attached Files
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Fiat Bravo II 1.4 90hp
                      sigpic
                      Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                        Колеги ,тва ли е тая прословута пробка ? Не мога да я развия ,много гадно е натикана на вътре и пластмаста се гъне здраво ,шубе ме е да я напъна с клещите.
                        точно това е...недей с клещите. по-добре на ръка! като е студен радиатора точно преди да включи термостата е по-лесно. като се напълни с гореща вода внимавай да не се ощавиш
                        Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                        Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                        Lancia Ypsilon '02

                        Comment


                        • #27
                          Ще пробвам утре на студено да видя как ще е. Развива се на ляво ,като съм срещу колата ,нали ??
                          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                          Fiat Bravo II 1.4 90hp
                          sigpic
                          Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                          Comment


                          • #28
                            би трябвало да е твое дясно като си срещу колата...

                            Comment


                            • #29
                              Бе аз такова чудо што нямам????

                              ---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 20:57 ----------

                              Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                              Колеги ,тва ли е тая прословута пробка ? Не мога да я развия ,много гадно е натикана на вътре и пластмаста се гъне здраво ,шубе ме е да я напъна с клещите.
                              Бе хора аз такова чудо што нямам???
                              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                              Citroen C2 1,6 Sensodrive

                              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                              Comment


                              • #30
                                Относно тая темпертура - и моята е така...като я напъвам извънградско прпимерно да изпреварвам и нема душа...все едно карам некой изпърдел Симсон...и загрява до 100-110 градуса. А като не я натискам и я карам примерно 120 - нормално без да я натискам си забива на 90 градуса! Комбинацията загряване-не вървене много често водят до диагноза "катализатор"
                                ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                                DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                                ВАЗ 21079 1990 г.

                                Comment

                                Working...
                                X